بسمه تعالی

بدین وسیله به اطلاع به برخی از کاربران که سایت های آن ها در دسترس نمی باشد می رساند که با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا، تماس های تلفنی، ایمیلی و پشتیبانی به طور مستمر با دیتاسنتر برقرار بوده است که به نتیجه ای نرسیده است. با عنایت به شروع روز کاری در اروپا از روز دوشنبه 2مردادماه، پیگیری های کارشناسان جهت بررسی و رفع مشکل به وجود آمده برای سرورهای اصلی و بک آپ ادامه خواهد داشت. یادآوری می شود که سرورهای مجموعه بدون اطلاع قبلی و به طور ناگهانی و بدون دلیل قطع گردیده است و همکاران فنی در سه شیفت، نسبت به اتصال سرور و بررسی سرور اقدام نمودند اما بی نتیجه بوده است – این اقدامات و تماس های متعدد با دیتاسنتر – دسترسی های مستقیم و … هیچ یک به نتیجه ای نرسیده است و همچنان در حال پیگیری می باشیم.


در طی این مدت به دلیل مشکل به وجود آمده از سوی دیتاسنتر ، دسترسی به سایت ها تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی باشد . به دلیل عدم دسترسی به سرورها امکان انتقال اطلاعات نیز میسر نمی باشد.

در طی این مدت کلیه کارشناسان فنی ، به صورت شبانه روزی برای رفع مشکل پیش آمده درحال پیگیری می باشد.

کاربران نیاز به هیچگونه اقدام و ارسال درخواست یا تیکت یا تماس ندارند و مسئولان فنی در حال پیگیری مساله به وجود آمده در دیتاسنتر می باشند.

از صبر و بردباری شما کمال تشکر را داریم.

با آرزوی توفیق روزافزون
فناوری اطلاعات تدبیر


Monday, July 24, 2017

« برگشت