بسمه تعالی 

بدین وسیله به اطلاع کلیه کاربران که از خدمات هاست و سرور مجموعه استفاده می نمایند می رساند که به دلیل موج تحریم های جدید و عدم امکان سرویس دهی مطلوب و با کیفیت با قیمت های قدیم، کلیه قیمت های پلن های مختلف در پورتال مشتریان به روزرسانی گردید.

خاطر نشان می سازد که کلیه مشترکین موظف می باشند برای خدمات سایت خود ، بک آپ تهیه نمایند تا در مواقع لزوم اطلاعات آن ها قابل برگشت باشد.

کلیه مشترکان عزیز که زمان تمدید هاست آن ها از اول خردادماه 1396 بوده است باید جهت نگهداری اطلاعات خود بر روی سرورهای مجموعه ، مابه التفاوت قیمت را بپردازند. در غیر اینصورت مدت 7 روز از تاریخ این ابلاغیه، موظف به جابه جایی اطلاعات خود می باشند.


مشترکانی که خدمات طراحی سایت داشته اند نیز می توانند در صورت تمایل نسبت به پرداخت مابه التفاوت ایجاد شده که به دلیل تحریم های بی سابقه رخ داده است، نسبت به بهره مندی از خدمات میزبانی و هاستینگ اختصاصی اقدام نمایند. در صورت عدم تمایل می توانند با دریافت بک آپ دیتابیس اطلاعات خود یا دریافت اطلاعات از سیستم برون بری سایت، ظرف مدت 7 روز از این اطلاعیه دامنه های خود را به هر سرویس دهنده دیگری منتقل نمایند.

پردیس مشتریان در طی 10 سال گذشته سعی نموده است با ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشترکان شایسته و حرفه ای خود، تجربه ای عالی برای ایشان فراهم سازد و تغییرات فعلی نیز ناشی از شرایط بین المللی و تحریم های جدید می باشد.

مجددا خاطر نشان می سازد برای رعایت شخصیت حرفه ای مشترکان، هاست های ارزان در این مجموعه ارائه نمی شود و تنها بر روی سرورهای مجموعه خدمات هاست ویژه، هاست اختصاصی، هاست پربازدید، سرورهای vds، سرورهای vds مدیریت شده و سرورهای اختصاصی ارائه می گردد.

از همکاری و همراهی شما کمال تشکر را داریم.

با آرزوی توفیق روزافزون
روابط عمومی


Wednesday, July 26, 2017

« برگشت