بسمه تعالی

مطابق با اطلاع‌رسانی اعلام شده از شورای عالی کار ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی از تاریخ 1 فروردین ماه 1401، هزینه های نگهداری، پشتیبانی، طراحی، بهینه سازی و سئو، تمدید سرویس های فعال و ...، شامل افزایش قیمت حداقل 60%ی خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از رسیدن به موعد گفته شده، نسبت به ثبت یا تمدید سرویس های خود در پردیس مشتریان اقدام نمائید.

توضیحات 1: توجه داشته باشید که در طی دو سال گذشته علیرغم افزایش 200 تا 400 درصدی هزینه های زیرساخت و هزینه های جاری ، مجموعه تدبیر تغییرات بسیار جزئی و اندکی در قیمت ها و هزینه های تمدید اعمال نموده است.

توضیحات 2: تمام تلاش مدیران مجموعه بر این بوده است که کمترین فشار برای هزینه های مربوطه به مشتریان منتقل گردد، اما ادامه وضعیت فعلی با قیمت های بسیار پایین خدمات ، امکان پذیر نمی باشد.

توضیحات 3: با توجه به تورم افسارگسیخته و شرایط نامتعادل اقتصادی و تصمیمات خارج از حیطه مسئولیت مجموعه تدبیر، برای حفظ پایداری و کیفیت سرویس های فعلی، مجبور به اعمال تغییرات قیمت متناسب با شرایط اقتصادی جامعه می باشیم.

توضیحات 4: با عنایت به توضیحات داده شده از تاریخ اول فروردین ماه 1401 کلیه قیمت ها و هزینه های تمدید و ... افزایش خواهند یافت.

لطفا از ارسال تیکت به واحدهای غیرمربوط یا تماس های تلفنی در این زمینه خودداری کنید و فقط از طریق تیکت واحد مالی، مسائل مربوط به فاکتورهای خود را پیگیری نمایید.
از ارسال درخواست های "تخفیف" ، "خواهش" ، "تقاضا" و ... در این زمینه اکیدا خودداری فرمایید.

از همراهی تمامی مشتریان فهیم در این مورد کمال قدردانی و تشکر را داریم.
 
با آرزوی توفیق روزافزون
فناوری اطلاعات تدبیر


Thursday, March 17, 2022

« برگشت